lauantai 3. lokakuuta 2015

Tehtävä 5. Kyselylomake

Sain tehtyä lomakkeen, upotettua sen ja julkaistua - mutta missä se näkyy? :)))

Tässä linkki kyselyyn.




2 kommenttia:

  1. Kyllä se näkyy tuossa Blogiarkiston alapuolella. Hauska idea, muuten!

    VastaaPoista
  2. Jep, löysin sen myös ja äänestin. Kiva ois vielä nähdä mitkä saa eniten ääniä, nyt näyttää et on vain 2 antanut ääniä, minä ja joku muu? Ehkä tämä pitäisi nostaa ylemmäksi blogissasi niin vastaajia olisi enemmän. Mut upeeta et teit kyselyn!

    VastaaPoista