Kyllä se näkyy tuossa Blogiarkiston alapuolella. Hauska idea, muuten!
Jep, löysin sen myös ja äänestin. Kiva ois vielä nähdä mitkä saa eniten ääniä, nyt näyttää et on vain 2 antanut ääniä, minä ja joku muu? Ehkä tämä pitäisi nostaa ylemmäksi blogissasi niin vastaajia olisi enemmän. Mut upeeta et teit kyselyn!
Kyllä se näkyy tuossa Blogiarkiston alapuolella. Hauska idea, muuten!
VastaaPoistaJep, löysin sen myös ja äänestin. Kiva ois vielä nähdä mitkä saa eniten ääniä, nyt näyttää et on vain 2 antanut ääniä, minä ja joku muu? Ehkä tämä pitäisi nostaa ylemmäksi blogissasi niin vastaajia olisi enemmän. Mut upeeta et teit kyselyn!
VastaaPoista